piątek, 6 września 2013

Intro


     Wiele kobiet ceni w samochodach kolorowe światełka, ładną tapicerkę albo to, że jest czerwony. Ja nie. Dla mnie znaczenie ma coś więcej. Jestem kobietą, która kocha motoryzację, kocha w każdym tego słowa znaczeniu. Motoryzacja wiele lat temu stała się dla mnie pasją, sposobem na życie a mam nadzieję, że w przyszłości także pracą. Gdyby w jakiś magiczny sposób nagle wszystko co związane z paliwem, smarem i odgłosem silników zniknęło z powierzchni ziemi, nie pozostawałoby nic innego jak pójść utopić się w wannie...
     Chcę pokazać kobiece/nie-kobiece podejście do tematu. Każda z nas jest w stanie dowiedzieć się co znaczy która kontrolka w naszym aucie, każda jest w stanie zmienić koło, czy wiedzieć, że to co wyje w kole to łożysko, a nie „coś-co-wyje”.
Jeszcze coś...
                               ... nie lubię różowego.

     To tyle słowem wstępu. Będę tu zamieszczać testy samochodów, moje opinie na ich temat, nowinki motoryzacyjne, relacje z różnego rodzaju moto-wydarzeń i w zasadzie wszystko co mi przyjdzie do głowy związanego z motoryzacją.

Pozdrawiam
Zuz

2 komentarze:

  1. Dzięki za obszerny komentarz na moim blogu. Bardzo mi miło, że moja strona Ci się podoba. Akurat artykuł pod którym pisałaś jest autorstwa mojego kolegi :) Początki są ciężkie a potem już jakoś będzie :)Życzę powodzenia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Początki ciężkie, a gdy ktoś Cię już czyta to jeszcze bardziej się nie chce :). Start masz niezły. Wkrótce odpowiem Ci na maila publicznie- na razie muszę napisać na aktualne tematy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń